Τα παρακάτω βήματα εξηγούν πώς να ελέγξετε τη σύνδεση στον διακομιστή αλληλογραφίας.
Όταν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται ή λαμβάνεται, οι πληροφορίες έχουν σταλεί σε μια συγκεκριμένη διαδρομή που ονομάζεται port. Εάν το port που χρησιμοποιείται είναι αποκλεισμένο, είτε από ένα firewall είτε από τον ISP σας, η πληροφορία δεν μπορεί να σταλεί.
1.Το προεπιλεγμένο port για τη λήψη e-mail (POP3) είναι 110.
2.Το προεπιλεγμένο port για την αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (SMTP) είναι 25.
Αν έχετε πρόβλημα με την αποστολή ή και παραλαβή των e-mail, για να δείτε αν παρεμποδίζεται, παρακαλώ δοκιμάστε κάθε port ως εξής:
SMTP:
1.Στον υπολογιστή σας, ανοίξτε μια γραμμή εντολών (Start->Run->cmd.exe και Εnter).
2.Πληκτρολογήστε: telnet mail.yourdomainname.gr 25
3.Εάν το port δεν είναι μπλοκαρισμένο, θα δείτε ένα μήνυμα παρόμοιο με το ακόλουθο κείμενο:
----------
220 mail.yourdomain.gr ESMTP
----------
4.Αν το port έχει μπλοκαριστεί, θα δείτε ένα μήνυμα ότι η σύνδεση απέτυχε.
Για την απεμπλοκή του port, είτε να το ανοίξετε στο firewall, ή επικοινωνήσετε με τον ISP και ζητήστε την απεμπλοκή του port 25.
Ως εναλλακτική λύση, μπορείτε να επιχειρήσετε να χρησιμοποιήσετε τον SMTP του ISP σας για να στέλνετε e-mail (π.χ. για οtenet είναι mailgate.otenet.gr)
POP3:
1.Στον υπολογιστή σας, ανοίξτε μια γραμμή εντολών (Start->Run->cmd.exe και Εnter).
2.Πληκτρολογήστε: telnet mail.yourdomainname.gr 110
3.Εάν το port δεν είναι μπλοκαρισμένο, θα δείτε ένα μήνυμα παρόμοιο με το ακόλουθο κείμενο:
----------
+OK Hello there. <13647.1246812652@localhost.localdomain>
----------
4.Αν το port έχει μπλοκαριστεί, θα δείτε ένα μήνυμα ότι η σύνδεση απέτυχε.
Για την απεμπλοκή του port, είτε να το ανοίξετε στο firewall , ή επικοινωνήσετε με τον ISP και ζητήστε την απεμπλοκή του port 110.